Edat: De 3 a 8 anys (infantil i primer cicle primària)
Modalitat: Presencial i Online
Es tracta d’una plataforma digital d’aprenentatge amb uns minuts diaris de dedicació i amb l’assessorament i seguiment de l’evolució del teu infant.
Un programa educatiu de lleure educatiu per infants de 3 a 8 anys en anglès, que es pot realitzar des de casa, amb el nostre seguiment i avaluacions. A més el combinem classes amb un docent de forma online i/o presencials on l’infanat segueix un itinerari marcat pel seu nivell
Llenguatge

Matemàtiques

Ciències

Les plantes i els animals
El clima i les estacions
Els ambients de la Terra
els mapes
Les regions dels Estats Units
El sistema solar
La matèria i les seves propietats
Ciències i Estudis Socials per ajudar als nens a conèixer el món en què viuen i fomentar la curiositat.
Art

Tons dels colors
Activitats de pintar per números
Números i lletres de punt a punt
Dibuix i pintura dóna als nens de tots les edats l’oportunitat d’utilitzar les línies, formes i colors per crear obres d’art originals. Jocs, llibres, activitats de pintar per números, trencaclosques, ensenyar als nens a anomenar i utiltizarr una varietat de colors.


